کاکا :می خواهم مسیر زیدان را دنبال کنم

جواب

محل تبلیغ شما محل تبلیغ شما


کاکا :می خواهم مسیر زیدان را دنبال کنم

ا

کاکا در فکر بازنشستگی: می خواهم مسیر زیدان را دنبال کنم - نود

90tv.ir/.../کاکا-در-فکر-بازنشستگی-می-خواهم-مسیر-زیدان-را-دنبا...
12 hours ago - وبسایت رسمی برنامه نود - کاکا، هافبک سابق تیم های میلان و رئال مادرید که در حال حاضر برای تیم اورلاندو سیتی بازی می کند، در مصاحبه با ...

کاکا :می خواهم مسیر زیدان را دنبال کنم - مشرق نیوز | خبر فارسی

https://khabarfarsi.com/u/45753198 - Translate this page
کاکا :می خواهم مسیر زیدان را دنبال کنم. کاکا، هافبک سابق تیم های میلان و رئال مادرید که در حال حاضر برای تیم اورلاندو سیتی بازی می کند، در مصاحبه با Globoesporte ...
کاکا در فکر بازنشستگی: می خواهم مسیر زیدان را دنبال کنم کاکا، هافبک سابق تیم های میلان و رئال مادرید که در حال حاضر برای تیم اورلاندو سیتی بازی می کند، در ...

کاکا در فکر بازنشستگی: می خواهم مسیر زیدان را دنبال کنم - خبر مهم

khabarmohem.com/.../کاکا-در-فکر-بازنشستگی-می-خواهم-مسیر-...
8 hours ago - کاکا، هافبک سابق تیم های میلان و رئال مادرید که در حال حاضر برای تیم اورلاندو سیتی بازی می کند، در مصاحبه با Globoesporte از احتمال خداحافظی ...
کاکا، هافبک سابق تیم های میلان و رئال مادرید که در حال حاضر برای تیم اورلاندو سیتی بازی می کند، در مصاحبه با Globoesporte از احتمال خداحافظی خود و برنامه هایش ...

کاکا در فکر بازنشستگی: می خواهم مسیر زیدان را دنبال کنم - جذاب 96

jazab97.xyz/.../کاکا%20در%20فکر%20بازنشستگی:%20می%20...
2 days ago - وبسایت رسمی برنامه نود - کاکا، هافبک سابق تیم های میلان و رئال مادرید که در حال حاضر برای تیم اورلاندو سیتی بازی می کند، در مصاحبه با ...

کاکا در فکر بازنشستگی: می خواهم مسیر زیدان را دنبال کنم - خبر ورزشی

خبرورزشی.com/کاکا-در-فکر-بازنشستگی-می-خواهم-مسیر-زید/
7 hours ago - کاکا، هافبک سابق تیم های میلان و رئال مادرید که در حال حاضر برای تیم اورلاندو سیتی بازی می کند، در مصاحبه با Globoesporte از احتمال خداحافظی ...

کاکا در فکر بازنشستگی: می خواهم مسیر زیدان را دنبال کنم - شماخبر

www.shomakhabar.com/.../کاکا-در-فکر-بازنشستگی-می-خواهم-م...
وبسایت رسمی برنامه نود - کاکا، هافبک سابق تیم های میلان و رئال مادرید که در حال حاضر برای تیم اورلاندو سیتی بازی می کند ...
12 hours ago - وبسایت رسمی برنامه نود - کاکا، هافبک سابق تیم های میلان و رئال مادرید که در حال حاضر برای تیم اورلاندو سیتی بازی می کند، در مصاحبه با ...
4 hours ago - کاما در این باره اظهار داشت: زیدان مسیر بسیار خوبی را رفت، همیشه او را تحسین می کنم، او یک ستاره بزرگ است که در تاریخ جاودانه خواهد بود، درخشش ...
29 mins ago - کاکا، هافبک سابق تیم های میلان و رئال مادرید که در حال حاضر برای تیم اورلاندو سیتی بازی می کند، در مصاحبه با Globoesporte از احتمال خداحافظی ...
11 hours ago - وبسایت رسمی برنامه نود - کاکا، هافبک سابق تیم های میلان و رئال مادرید که در حال حاضر برای تیم اورلاندو سیتی بازی می کند، در مصاحبه با ...

کاکا در فکر بازنشستگی: می خواهم مسیر زیدان را دنبال کنم | فوتبال تری

fott.ir/کاکا-در-فکر-بازنشستگی-می-خواهم-مسیر-زید/
10 hours ago - وبسایت رسمی برنامه نود – کاکا، هافبک سابق تیم های میلان و رئال مادرید که در حال حاضر برای تیم اورلاندو سیتی بازی می کند، در مصاحبه با ...

کاکا :می‌خواهم مسیر زیدان را دنبال کنم - لیست اخبار

newslist.ir › اخبارورزشیمشرق نیوز
59 mins ago - کاکا هافبک سابق تیم های میلان و رئال مادرید که در حال حاضر برای تیم اورلاندو سیتی بازی می کند در مصاحبه با Globoesporte از احتمال خداحافظی خود ...

کاکا در فکر بازنشستگی می خواهم مسیر زیدان را دنبال کنم - اخبار فرهنگ

yjc.farhang.xyz/.../کاکا+در+فکر+بازنشستگی+می+خواهم+مسیر+ز...
11 hours ago - داستان ریکی کاکا هم به پایان خود نزدیک می شودستاره سابق سلسائو هم در اندیشه آویختن کفش هایش است. طرفداری- ریکاردو کاکا نیز همچون آندره آ ...
11 hours ago - به گزارش ورزش 11، کاکا ستاره اسبق جهان فوتبال که روزهای طلایی را در ... اظهار داشت: زیدان مسیر بسیار خوبی را رفت، همیشه او را تحسین می کنم، او ...
12 hours ago - کاکا، هافبک سابق تیم های میلان و رئال مادرید که در حال حاضر برای تیم اورلاندو سیتی بازی می کند، در مصاحبه با Globoesporte از احتمال خداحافظی ...
5 days ago - ... صدمه در این ورزش می ترسند، باید فوتبال را کنار بگذارند و به شطرنج روی بیاورند. ... کاکا در فکر بازنشستگی: می خواهم مسیر زیدان را دنبال کنم ...

کاکا در فکر بازنشستگی می خواهم مسیر زیدان را دنبال کنم جستجو - آواز

avaz.xyz/.../کاکا-در-فکر-بازنشستگی-می-خواهم-مسیر-زیدان-را-دن...
مطالب مرتبط با کاکا در فکر بازنشستگی می خواهم مسیر زیدان را دنبال کنم از بین آخــــرین و جدیدترین مطالب، مقالات و اخبار فارسی جستجو شده است.

زین الدین زیدان | طرفداری

https://www.tarafdari.com/برچسب‌ها/زین-الدین-زیدان
کاکا: دیگر از فوتبال بازی کردن، لذت نمی برم؛ می خواهم در دنیای مربیگری، مسیر زیدان را در پیش بگیرم · تصویر محمد رضایی ... ماکله له: کاسمیرو مرا به یاد خودم می اندازد؛ هرگز نمی خواستم رئال مادرید را ترک کنم · تصویر علیرضا .... ۱۴۰۳. امروز. برای دریافت مطالب پیشنهادی از سمت طرفداری، تگ های مورد علاقه خود را دنبال کنید. دنبال کن ...
مطلب 'کاکا در فکر بازنشستگی: می خواهم مسیر زیدان را دنبال کنم' از وبسایت 'ویستا' با ذکر منبع و سایت اصلی آن بازنشر شده است لذا مسئولیت کلیه مطالب مندرج در ...

کاکا در فکر بازنشستگی: می خواهم مسیر زیدان را دنبال کنم | ایران گویا

www.irangooya.in/کاکا-در-فکر-بازنشستگی-می-خواهم-مسیر-زید/
11 hours ago - کاکا، هافبک سابق تیم های میلان و رئال مادرید که در حال حاضر برای تیم اورلاندو سیتی بازی می کند، در مصاحبه با Globoesporte از احتمال خداحافظی ...

خواهم - مجله تفریحی

wikinews.xyz/search/?q=خواهم&page=3
مارکو رویس: زانویم وضعیت مساعدی دارد؛ احتمال ترک دورتموند را رد نمی کنم! 5 روز پیش ... کاکا در فکر بازنشستگی: می خواهم مسیر زیدان را دنبال کنم. 4 ساعت پیش ...

اخبارجهانی | دایی: نوجوانان نتیجه خیلی خوبی برابر گینه کسب کردند

www.newsglobal.ir/.../دایی:-نوجوانان-نتیجه-خیلی-خوبی-برابر-گ...
3 hours ago - هشدار په په به سوئیس: حالا ما رونالدو را داریم! هاینکس: خامس در ... کاکا در فکر بازنشستگی: می خواهم مسیر زیدان را دنبال کنم · دربی تهران ۴ آبان ماه ...

مسی به تنهایی نصف بارسلونا است | ستاره آرژانتینی بارسلونا

www.ghatreh.com/news/.../مسی-تنهایی-نصف-بارسلونا-است
Oct 3, 2017 - مسی در فصل جاری توانسته 14 گل از 28 گل بارسلونا را به ثمر رساند و این نشان می دهد ... کاکا در فکر بازنشستگی: می خواهم مسیر زیدان را دنبال کنم.

دل به تو سجده میکند - تله ریدر

telereader.ir/news/16812/دل-به-تو-سجده-میکند/
... کاکا در فکر بازنشستگی: می خواهم مسیر زیدان را دنبال کنم · سورپرایز کارلوس ... بازنشستگان متقاضی وام ضروری 4 میلیون تومانی می توانند از آبان با مراجعه به ...
Jul 18, 1996 - ... اخبار لالیگا اسپانیا. آخرین اخبار لالیگا اسپانیا را دنبال کنید ... کاکا در فکر بازنشستگی: می خواهم مسیر زیدان را دنبال کنم. 6 ساعت قبل - نود ...

کاکا دیگر از فوتبال بازی کردن لذت نمی برم - تفریح‌وار

tafrihvar.ir/.../کاکا+دیگر+از+فوتبال+بازی+کردن+لذت+نمی+برم
کاکا گفت: "ديگر از بازی کردن لذت نمي برم و بعد از هر بازی احساس درد دارم. در 35 سالگی .... کاکا در فکر بازنشستگی: می خواهم مسیر زیدان را دنبال کنم. بازدید : 0.
3 days ago - این دیدار فردا سه شنبه از ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه در زمین شماره یک المپیک برگزار می شود. ... کاکا در فکر بازنشستگی: می خواهم مسیر زیدان را دنبال کنم.

نیمار در تلاش برای آوردن کوتینیو به پی اس جی - شهرمجله ها TITRss

titrss.com › ورزشیفوتباللالیگا اسپانیا
3 hours ago - ... کاکا در فکر بازنشستگی: می خواهم مسیر زیدان را دنبال کنم 9 ساعت پیش نود · کاکا: دیگر از ... از او به عنوان جانشینی برای مسی در آینده ای نه چندان دور یاد می شد اما فوق ستاره ... قطار تهران - گرگان؛ سفر یکی از 10 مسیر زیبای ریلی ...

کاکا: می‌خواهم در رئال مادرید بمانم - چه خبرا

https://www.chekhabara.com/.../کاکا_می‌خواهم_در_ریال_مادرید_بمان...
Jul 3, 2013 - کاکا: می خواهم در رئال مادرید بمانم کاکا: می‌خواهم در مادرید بمانم دروازه‌بان رئال ... ... است و به محض اینکه او کارش را شروع کند با یکدیگر نشسته و تبادل ایده خواهیم کرد. ... به گزارش سیرنیوز به نقل از پایگاه خبری کالچونیوز،زین الدین‌ زیدان اسطوره ... کشته شدن دو نظامی روس به دنبال درگیری در محور شرقی شهر حماه سوریه ...
مارکوس بابل: ریبری خود را هم سطح مسی و رونالدو می داند؛ بازیکنان بایرن مونیخ در گذشته زندگی می .... کاکا در فکر بازنشستگی: می خواهم مسیر زیدان را دنبال کنم.

اینیستا: هنوز هم مثل زمان مدرسه فوتبال بازی می کنم

www.newsestan.com/.../اینیستا-هنوز-هم-مثل-زمان-مدرسه-فوتبال-...
11 hours ago - هنوز هم سعی می کنم کار هایی که در زمین فوتبال مدرسه با توپ انجام می دادم را انجام .... ۰۲:۱۷ کاکا در فکر بازنشستگی: می خواهم مسیر زیدان را دنبال کنم ...
12 hours ago - کاکا در فکر بازنشستگی: می‌خواهم مسیر زیدان را دنبال کنم. برنامه نود | ۰۲:۱۷. هافبک استقلال: می‌توانیم پرسپولیس را شکست دهیم. افکار نیوز | ۰۲: ...

امیر عابدزاده: خیلی به رویاهایم نزدیک شده‌ام :: ورزش سه

www.varzesh3.com/.../امیر-عابدزاده-خیلی-به-رویاهایم-نزدیک-شده‌ام
Aug 22, 2017 - می خواهم به جایی برسم که پدرم را خوشحال کنم ... فکر رسیدن به رویاهایشان نباشند و از مسیر رسیدن به آن لذت ببرند می توانند موفق باشند. ... ایران را زنده دنبال کنم اما اخبار تیم ملی را دنبال می کنم و خیلی خوشحالم ... کاکا و افشای رد پیشنهاد 100 میلیون یورویی سیتی ... جلسه زیدان و فلورنتینو پرز در تمرین امروز رئال.
همه این تیم‌ها به دنبال رسیدن به موفقیت بودند و سالهای طولانی بود که از روزهای اوج ... عملکرد درخشان کریستیانو رونالدو در فینال لیگ قهرمانان مقابل یوونتوس و فرم فوق العاده ... ولی می خواهم سیتی را ترک کنم، شش ماه است که بازی نکرده ام، می خواهم تمام تلاشم را .... وقتی که در ابتدای همین فصل، از زیدان پرسیدند که «فکر می کنی یک مربی ...
2 کسری از نوع مرکب: این نوع مقیاس در کشورهایی استفاده می شود که سیستم غیر متریک دارند -2 .... کاکا در فکر بازنشستگی: می خواهم مسیر زیدان را دنبال کنم

90tv.ir | وبسایت رسمی برنامه ۹۰ - هاینکس: خامس در بایرن مونیخ با ...

www.abshar24.com/.../هاینکس-خامس-در-بایرن-مونیخ-با-وضعیت-...
10 hours ago - با اینحال، او باید بداند که می تواند روی حمایت و کمک من حساب کند چون بازیکنان ... ۰۲:۱۷ کاکا در فکر بازنشستگی: می خواهم مسیر زیدان را دنبال کنم ...
Sep 14, 2016 - در ۱۲ دی ۱۳۹۲، هواپیمای مسیر کیش – اصفهان پس از گذشت مدتی از پرواز به دلیل نقص ... کاکا در فکر بازنشستگی: می خواهم مسیر زیدان را دنبال کنم.
Oct 2, 2011 - ولی به طور میانگین هر 28 دقیقه یک بار روی رونالدو خطا می شود ولی مونیائین، بازیکن .... انزو توانست فوتبال را آن‌طور که زیزو دوست می‌داشت دنبال کند، زیزو نیز توانست ... در حالی که زین‌الدین زیدان یک مسیر طولانی را برای رسیدن به مادرید و تیم بزرگ این ..... می خواهم این جام را به هم تیمی هایم و پرتغالی ها تقدیم کنم .

Hamshahri Newspaper

hamshahrionline.ir/hamnews/1385/850821/world/_sporw.htm
Nov 12, 2006 - كاكا در حرف هايش به آن خبرنگار مي گويد: من به دين صلح ايمان آوردم، در حالي كه امر دين كاملا ... دايره المعارفي ويكي پديا بزنيد و دنبال عبارت Convert to Islam بگرديد تا يك ... آنري و زيدان، تنها مسلمان هاي تيم ملي فرانسه نيستند. .... حضور در يك جام جهاني، باز هم مي خواهم پيشرفت كنم و دوست ندارم در يك نقطه باقي بمانم.

نوشاد عالمیان: پینگ‌پنگ‌باز نمی‌شدم، سمت فوتبال می‌رفتم شاید در 50 ...

ostaddastan-blogfa-com.pmpelak-blogfa-com.parsblogs.ir/.../نوشاد... - Translate this page
عالمیان: می خواهم با نوشاد در المپیک ریو حضور داشته باشم ... وضعیت خود برای حضور در رقابت‌های انتخابی المپیک اظهار کرد: در هفته‌های اخیر تمرینات پرفشاری را دنبال کردم و با توجه به ... کاکا: کریستیانو رونالدو بهترین بازیکنی بود که در کنارش بازی کردم! ... مسی و زیدان. .... قرعه کشی در راه مسیر المپیک (چهارشنبه 25 اردیبهشت)

مدیر - شورای مرکزی ورزش مهاجرین

refugeessport.com/index.php?option=com_k2... - Translate this page
نویر: ممکن است روزی حس کنم که به چالش جدیدی نیاز دارم .... رئال مادرید به دنبال یک بازیکن شماره 9می گشت و رئیس باشگاه مادریدی به آنخل ... بعد از کاکا وکریس، رئال به یک مهاجم میانی نیاز داشت و زیدان صحبت هایی جادویی را ... پرس ادامه داد:« می خواهم زیدان را در مسیری ورزشی به کار گرفته و اورا به عنوان دستیار مربی استفاده کنم.».

پرسپولیس نوین ایلام

www.perspoliesnovin.lxb.ir/
این باشگاه تحت نظر باشگاه پرسپولیس نوین ارومیه می باشد. این وبلاگ به صورت موقت می باشد و در آینده نزدیک سایت اصلی باشگاه راه اندازی خواهد شد. :: برچسب‌ها: ..... کاکا در فکر بازنشستگی: می خواهم مسیر زیدان را دنبال کنم · » سانتوس: صعود به ...

دیبالا می خواهم به کاسیاس گل ب - i-vizhe

i-vizhe.ir/result/دیبالا-می-خواهم-به-کاسیاس-گل-ب.html
پائولو دیبالا ابراز امیدواری کرد می‌خواهم به کاسیاس گل کاسیاس را به خوبی می . ... گرت بیل فقط پرسپولیسرئال مادرید کاسیاس می خواهیم امروز می خواهم به جیمز گل می زنمبه تیم کمک می کنم . ... به قرمزپوشان من می خواهم نوشته واکنش جالب دیبالا به نوشته واکنش جالب زیدان به گل . ... کاکا دوست دارم کاسیاس به MLS برود ترول فوتبال.

با «امیرعلی نبویان» بیشتر آشنا شوید | wtele

wtele.ir/با-امیرعلی-نبویان-بیشتر-آشنا-شوید/
هفته نامه زندگی مثبت - نژلا پیکانیان: پرانرژی و با هیجان حرف می زند. ... را از مجلات دنبال می کردم را غیر از مسابقات جام ملت های اروپا در لباس باشگاهی شان می دیدم. ... درواقع می خواهم بگویم فضای آنها فضایی برای مطالعه و کتاب خواندن و کتاب خریدن ... یک عده دیگر فوتبالیست هم وجود دارند مثل زیدان یا کاکا که آنها هم ستاره هستند، خیلی هم ...

Football.ir - اخبار فوتبال : «رئال مادرید» - صفحه ۱۷۸

football.ir/news/list/team/real-madrid-1177.html?page=178 - Translate this page
انتخابات در این باشگاه معنای زیادی دارد و ما در میانه مسیری بودیم که نرمال نبود و تنها کسانی که درون ... کاکا و رونلدو هم در این بازی بسیار خوب بودند و مهمتر از عملکرد خاص این دو نفر عملکرد گروهی رئال مادرید بود .... خِسِه: می خواهم با کار کردن زیر نظر زیدان، پیشرفت کنم .... آنچلوتی : باشگاه رئال به دنبال راه حل خرید بیل از تاتنهام است.

Calciomercato، اینتر استقبال Dalbert. شما لامیان را خوشحال میکنید

https://www.prpchannel.com/.../calciomercato-بین-استقبال-Dalb...
Aug 22, 2017 - روشن است، بنابراین، در خط میانی، بخش که یوونتوس می خواهم به تقویت با یک ... مسیری که به Mateo Kovacic از رئال مادرید منجر می شود نیز زنده است. در دفاع شما همیشه به Joao Cancelo والنسیا فکر می کنم، اما 23enne ... دنی رز، یکی از بازیکنانی است که منچستر یونایت را نیز دنبال می کند. ... کاکا, فوتبال, سری آ.

فرانچسکو توتي: از مرگ مي ترسم! - سایت خبری تحلیلی تابناك|اخبار ...

www.tabnak.ir/fa/news/79924/فرانچسکو-توتي-از-مرگ-مي-ترسم
Jan 4, 2010 - نه، من حتي به روزهايي که يک سالخورده خواهم شد هم فکر مي کنم. * تا چه زماني در ... سياست را دنبال مي کني؟ ** نه، علاقه اي ... اگر بخواهند مي توانند اين مسير را تغيير دهند. ولي گمان ... بعد زيدان، مسي، کاکا و کريستيانو رونالدو. * توتي نه؟

اخراج کاکا به خاطر یک شوخی! - مجله تفریحی

newkhabar.xyz/search/?...اخراج%20کاکا%20به%20خاطر%20یک%2...
... به اخراج دیپلمات‌های آمريکایی از روسیه خطاب به پوتین گفت: من می‌خواهم از او تشکر کنم ... قهرمانی رئال مادرید در سوپر جام اسپانیا زیدان با سوپر جام اسپانیا ملاقات ژاوی با .... در میانمار به بنگلادش و هندوستان گریخته‌اند اما حالا دهلی‌نو به دنبال اخراج آنهاست. ... همه ماه جاه طلب هستیم و همه ما يک چیز می‌‌خواهیم که با هم در آن مسیر حرکت می‌‌کنیم.

[PDF]سیمه ایزه واکمني ، ددموکراسی ممثله

www.afghandata.org:8080/.../azu_acku_np194_meem29_v7_1394... - Translate this page
Feb 8, 2016 - به ناامنی در مسیر راه ها. 8فبروری2016 .... می شود ما که حکومت می کنیم نماینده گان. مردم هستیم، ..... صمدعلی، یکی از مغازه داران شهر بامیان می گوید که کاکا و ...... ر ئال ماد رید را پنهان نکرد و گفت: دوست دارم سرمربی ام زین الدین زیدان. باشد. ... می خواهم با جدیت برنامه انتخاباتی خود را دنبال کنم و در نهایت ریاست. فیفا را به ...

برنامه فوتبالی نود TV 90 - وب سایت - ایندکس ایران

www.indexiran.ir › لینکستانوب سایتورزشفوتبال
۰۳:۲۰ اینیستا: هنوز هم مثل زمان مدرسه فوتبال بازی می کنم; ۰۲:۵۵ برنامه کامل نود ۹۶/۰۷/۱۷ ... ۹۶/۰۷/۱۷; ۰۲:۱۷ کاکا در فکر بازنشستگی: می خواهم مسیر زیدان را دنبال کنم ...

[PDF]شروع عصر قراردادهای 100 میلیون یورویی

khorasanvarzeshi.khorasannews.com/Newspaper/PagePDF/11877
بود و به نظر می رســید که اینتر را باید برنده بازی. دانست اما ... و یا زیدان با قراردادهایی به ارزش 55 تا 70 ... تقریبا نیمــی از تیم های بزرگ اروپا به دنبال ... در گزارشــی پرده از اتهام رســوایی اخالقی کریس رونالدو در ... می خواهم با تیمم به پیروزی برســم. ... کوتاهی به این فکر می کردم که آیا کامال باید قید این رقابت ها را بزنیم اما بعد.

کاکا: پیشنهاد ۱۱۲ میلیون یوروی سیتی را رد کردم - sporttv.ir- صفحه نخست

sport.tv3.ir/.../کاکا-پیشنهاد-۱۱۲-میلیون-یوروی-سیتی-را-رد-کرد...
5 days ago - به گزارش"اسپورت تی وی" و به نقل از ایسنا، کاکا در سال ۲۰۰۹ در اوج دوران بازیگری خود بود و توانست توپ طلای فوتبال جهان را به دست آورد.

آیا مسی برترین بازیکن تاریخ دنیاست؟ / مارادونا: مسی می تواند به ...

forum.p30world.com › ... › موارد ديگرورزشفوتبال خارجی
Mar 23, 2010 - 100+ posts - ‎72 authors
ممکنه این رو فقط کایی بگن که 2یا 3 ساله فوتبال رو دنبال میکنن. ولی به نظر من حتی زیدان هم از مسی خیلی بهتره .... فروخته میشد و شاید علاوه بر ثبت رکورد بی نظیری در انتقال مسیری حتی بهتر از این رو طی می کرد. .... ستاره جوان آرژانتینی ادامه داد:« خودم را با مارادونا مقایسه می کنم، می خواهم داستان فوتبالی خودم را ...
آنها می خواهند که به تیم چاپکوئنسه کمک کنند تا دوباره همه چیز را از نو بسازد و امید دوباره ای ... کاکا در فکر بازنشستگی: می خواهم مسیر زیدان را دنبال کنم · رونالدینیو: ...

پنجمین توپ طلا برای لیونل مسی - انتخاب

www.entekhab.ir/fa/news/.../پنجمین-توپ-طلا-برای-لیونل-مسی
Jan 12, 2016 - چند سال پیش رونالدو و زیدان به صورت چرخشی این جایزه را کسب کردند و افرادی چون .... مردمان بی‌گناه خانه‌هایشان را ترک کردند و به دنبال جایی امن برای خود و خانواده‌شان بودند. ... هنوز سال های بیشتری را می خواهم و می خواهم مردم را خوشحال کنم. .... صادر کرد/ حمله جنگنده‌های ترکیه به شمال عراق؛ اردوغان: مسیر صادرات نفت اربیل را ...
5 hours ago - ۳- و در آخر از شما رمز عبور یا الگویی درخواست می شود (pin, pattern, finger print) ... بازی کردن کنار مسی سخت است؛ نمی توانم به جام جهانی بدون آرژانتین فکر کنم · کاکا: دیگر از فوتبال بازی کردن، لذت نمی برم؛ می خواهم در دنیای مربیگری، مسیر زیدان را در پیش بگیرم ... ترامپ به دنبال استراتژی برای مقابله با ایران.

تمجید فیفا از ستاره نیرو زمینی عکس | خبر امروز | ورزشی | Pinterest ...

https://it.pinterest.com/pin/861524603688292315/ - Translate this page
ماتا می‌خواهم مدت ها در یونایتد بمانم. ساری هواداران ما ... فیگو نمی‌توانم از بین مسی و رونالدو انتخاب کنم. پاداش یووه ... منچستریونایتد به دنبال ستاره رم. آیا دو جام ... مهاجم رقیب پرسپولیس در مسیر اروپا. ترکیب ... تصمیم نهایی زیدان در مورد بیل و ایسکو.

خرداد ۱۳۸۸ - CRISTIANO RONALDO

mariaronaldo.blogfa.com/8803.aspx
باشگاه رئال مادرید از تابستان سال گذشته به دنبال " کریستیانو رونالدو " بود و .... هواداران یک کریستیانو رونالدو بزرگ می خواهند بنابراین من سعی می کنم هرگز مایوس ... مسی بهترین بازیکنان جهان هستند و اکنون می خواهم رونالدو و کاکا را رئال بیاورم. .... شايد تکيه زدن پرز بر صندلي رياست رئال مادريد مسير زندگي کريس را تغيير دهد.

کول: می‌خواهم با لیورپول خاطره‌ساز شوم - سپاهانی ترین پسر دنیا

www.lionsgold.blogfa.com/?p=18 - Translate this page
آنچلوتی:به دنبال خرید کاکا نیستیم ... آنچلوتی در صحبتهایی به اسکای ایتالیا گفت:« کاکا نمی تواند به چلسی ... اما آرژانتین با رهبری دیه گو مارادونا یک مدعی تمام عیار نشان می داد . .... غوطه‌ور خواهم ساخت و امیدوارم بتوانم موفقیت‌های پیشین آنها را تکرار کنم.» ... آلمان هم در یک مسیر هموار با حذف پاراگوئه و آمریکا به این مرحله راه یافت.
اخبار بازیکنان و تیم های بزرگ - مسی - News of great players and teams. ... کاکا، هافبک باتجربه میلان، از زین الدین زیدان و لیونل مسی به عنوان بهترین بازیکنانی که ..... امیدوارم بتوانم در مسیری که تا جام جهانی پیش رو داریم در سطح بالایی فوتبالم را دنبال کنم. ... می خواهم به همین ترتیب به کار ادامه داده و تمام جامهای ممکن را فتح کنم.
انگار او در جایی از مسیر از بقیه عقب افتاده بود. .... تصور می کنم که چه اندازه فوق العاده و یا سرگیجه آور بود، اگر می شد مسی را به هنگام بازی در ورزشگاه .... مسی در این رابطه گفت:«می خواهم فوتبالم را در آرژانتین به پایان برم. چرا که از ... من شیفته نحوه ای هستم که هواداران در آرژانتین فوتبال را دنبال می کنند و احساسی که به فوتبال دارند.

عقب نشینی به سبک کی روش: بهترین بازیکنان دعوت می شوند - بولتن

boultan.ir/.../عقب-نشینی-به-سبک-کی-روش-بهترین-بازیکنان-د...
Mar 4, 2017 - عقب نشینی به سبک کی روش: بهترین بازیکنان دعوت می شوند ... در مسیر صعود به جام جهانی خواهند داشت، ولی نباید فراموش کنیم که تمامی بازیها از اهمیت بالایی برخوردار هستند. ... زیدان: در نیمه اول رویایی بودیم/آسنسیو یکی از بازیکنان است ... بازی رویایی بودیم، این همان مادریدی است که می خواهم همیشه همین طور بماند و ...

رسم عجیب در عروسی حادثه‌ای تلخ رقم زد + فیلم | خبربان

https://khabarban.com/.../رسم_عجیب_در_عروسی_حادثه_ای_تلخ_ر...
57 mins ago - طبق رسم عجیبی که در این منطقه وجود دارد، شش نفر از میهمانان دست و پای ساقدوش مجلس را می گیرند و او را چندین بار در هوا بالا و پایین می‌برند. اما.

ورزشی

varzeshi2015.vcp.ir/
زیدان:رونالدو بهترین فوتبالیستی است که کنارش بازی کردم/۲ هزار مایل در ساعت می‌دوید ... بهترین مسیر برای او پس از جدایی از بایرن‌مونیخ زیر نظر پپ گواردیولا بود. ... وی در گفت‌وگویی با یک نشریه چاپ پرتغال گفت:‌می‌خواهم در بنفیکا به فوتبال .... جوان روحیه می‌دهند که باعث می‌شود ما به بهترین نحو تمرینات‌مان را دنبال کنیم.

وراتی: می خواهم با PSG قهرمان اروپا شوم - شاپ یار - وبلاگ

shopyar24.ir › Home › دسته‌بندی نشده - Translate this page
Mar 6, 2017 - وراتی: می‌خواهم با PSG قهرمان لیگ قهرمانان شوم ستاره ایتالیایی ... تاکید کرد که به دنبال قهرمانی با پاری ‌سن‌ ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا است و این . ..... زیدان می دانم قهرمان نشویم اخراج خواهم شد مذاکره مهم وراتی با مدیر می دانم قهرمان نشویم در . .... 75) نیمار: من دلم می خواهم با بهترین ها بازی کنم، و بهتر از همه – مسی است.

Football100 @football1002121 Instagram Profile | Picbear

picbear.com/football1002121 - Translate this page
برای ما یی که از بی حوصلگی به دنبال تبدیل هر واقعیتی ولو تلخ به تفننی برای ... نقشه مسیر را همه از بر بودند به قول بر و بچه ها راه بازار را بلد شده بودند، می دانستند می ... تیری هانری : من در کنار بازیکنان زیادی بازی کردم؛ ستاره هایی همانند زیدان،مسی، .... میخواهم دوباره پیرلو را به عنوان یک هافبک دفاعی خلاق ببینم که نه اجازه حمله به ...

90tv.ir | وبسایت رسمی برنامه ۹۰ - اعتراض طارمی در CAS ثبت شد

pamchalnews.ir/1396/07/18/اعتراض-طارمی-در-cas-ثبت-شد/
7 hours ago - حتم دارم تو جام جهانی ۲ یا ۳ پنالتی برای تیم ملی می گیره. ۹۱ .... بارسلونا ۹۶/۰۷/۱۷; ۰۲:۱۷ کاکا در فکر بازنشستگی: می خواهم مسیر زیدان را دنبال کنم ...

90tv.ir | وبسایت رسمی برنامه ۹۰ - استعفای محمد تقوی از کادر فنی پدیده

pamchalnews.ir/1396/07/.../استعفای-محمد-تقوی-از-کادر-فنی-پدی...
11 hours ago - 500 هفته با لیگ برتر ایران؛ چه کسی می تواند به این رکوردها برسد؟ ... ۹۶/۰۷/۱۷; ۰۲:۱۷ کاکا در فکر بازنشستگی: می خواهم مسیر زیدان را دنبال کنم ...
Aug 19, 2016 - من فکر می کنم که در حال حاضر او قهرمانی لیگ را می خواهد. البته که او می تواند این کار را انجام دهد. او سعی خواهد کرد تا همه عناوین را فتح نماید و فتح سه ...

عکسهای بازی رئال مادرید - ساراگوسا - هواداران کریستیانو رونالدو - بلاگفا

ronaldofans.blogfa.com/?p=131 - Translate this page
وقتی مقابل تیم های بزرگی بازی می کنی، آنها با بهره گیری از همین دو یا سه اشتباه سر تو را می برند و از کنار این .... من تنها می خواهم به بهترین شکل به تیم کمک کنم.

رائول فقط پرسپولیسرئال مادرید

https://webkesh.ir/.../aHR0cDovL3BlcnNwb2xpc21hZHJpZC5wZX...
به گفته کسانی که تمرینات رئال مادرید را دنبال می کرده اند ایکر در روزهای ... رائول گونزالس اسطوره رئال مادرید به آنالیز عملکرد کریستیانو رونالدو در جام جهانی 2014 پرداخت . ... می خواهم این کاپ را به همه مردم تقدیم کنم . ... زیدان : شایسته این عنوان بودیم ..... لیگ قهرمانان اروپا آرزوی خوش‌شانسی کرد و گفت: رئال به خوبی در این مسیر قرار ...

توتی : کاسانو حزب باد است ! - کلوب

www.cloob.com/c/pro.../توتی_%3A_کاسانو_حزب_باد_است_%21
Jan 5, 2010 - فرانچسکو توتی: از مرگ می ترسم خبرنگار روزنامه رپوبلیکا،مصاحبه ای متفاوت را با فرانچسکو توتی، کاپیتان جلوروسی انجام ... نه، من حتی به روزهایی که یک سالخورده خواهم شد هم فکر می کنم. ... سیاست را دنبال می کنی؟ ... اگر بخواهند می توانند این مسیر را تغییر دهند. ... بعد زیدان، مسی، کاکا و کریستیانو رونالدو.

عشق منچستری

eshghe-manchesteri.mihanblog.com/
Sep 19, 2012 - ... خوب در هر دوپا، سرعت و چابکی اش، بتواند جا در مسیر پل اسکولز بگذارد. ... همه بازیکنانی که مقابل او بازی کردند، از زیدان تا ژاوی، می توانند تایید .... یونایتدها دیدار خواهد داشت گفت : من نمی خواهم آرامش لوکاس را خراب کنم. ... سوال کاکا این بوده:« امسال بازیکن ذخیره ای؛ اگر می خواهی به دنبال تیم جدیدی برای خودت باش.
اینیستا در دوازده سالگی و در سال 1996 به بارسلونا می آید و کاپیتان تیم اول بارسلونا ... مسی نقش مهاجم اول را در این تیم دارد و تنها به او آزادی و اختیار عمل برای انجام ... می خواهم همه با هم مقابل دروازه حاضر شوند. ... سان: (تيتر اول): فرگي، نگاه کن چه تيمي دارد به فينال مي‌آيد ...... اگر جوانی بگوید دوست دارم زیدان بشوم بسیار خوشحال می شوم.
Jul 25, 2017 - پیش فصل ابراز رضایت کرد و گفت به دنبال جذب یک مهره جایگزین برای. آلوارو موراتا نیست. ... کاکا، هافبک برزیلی کهکشانی ها در آن توپ می زند هم قرار خواهد گرفت. سرمربی .... ادامه داد:اعتقاد دارم در مسیری صحیح قدم برمی دارم. در این جلسه ... مربی آلمانی لیورپول در این خصوص گفت: نمی خواهم پنهان کنم. اگر. باشگاهی ...

مطالب جدیدتر - REAL MADRID CF

real-bestclub.blogfa.com/?p=40 - Translate this page
زلاتان: این طبیعی است که گاهی اوقات بگویند PSG دنبال رونالدو است! ... "از اینکه به عنوان نماینده ای از کشورم در این دیدار حضور خواهم داشت، احساس غرور می کنم. .... حریفان در موقعیت ها سعی می کنند تا با بستن مسیر پای چپ تخصصی من، مرا مجبور به .... زین الدین زیدان ستاره فرانسوی سالای دور رئال مادرید اسپانیا تساوی 2 بر 2 تیمش ...

کـارتون های ماندگار و خاطره انگیز کودکی - نسخه قابل چاپ - کافه کلاسیک

cafeclassic5.ir/printthread.php?tid=149
Jan 1, 2010 - کوسه ها هم دنبال غواص ها بودن و باید نجاتشون می دادی . ... فکر می کنم این همون برنامه ای بود که اکبر عبدی توش بود و همیشه می گفت: .... مقدس به مکان و مسیری برای تبلیغ و خرید وفروش کالای دیگران تبدیل شود. ...... اسم های شخصیت ها را بیاد ندارم ولی بعد این پست را اصلاح خواهم کرد ...... كاكا ترييست: محمد علي ديباج ...

رئال مادرید و سپاهان

onlyrealmadrid.tebyan.net/default.aspx
طولانی ترین مسیری را که طی میکنند مسیر دانشگاه تا خانه می باشد. .... است و امیدوارم بتوانیم به دنبال این مساله هواداران را خوشحال کنیم و باعث شویم که به افتخار کنند. ... در یک طرف بازیکنانی مثل کاسیاس و کاکا و رونالدو و در طرفی بازیکنان جوانی .... دروازه رئال مادرید قرار گرفت تا این تیم بتواند با درخشش وی و زیدان با نتیجه 2 - 1 ...
در غیاب مارسلوی مصدوم ، کاکا باید در مقابل یک تیم آسیایی دیگر محک بخورد . ... تمام تیمهایی که در آنها بازی می کردم را دنبال می کنم : رئال مادرید ، سویا ، اینتر و ... " ... دو سال بعد در جام جهانی ، یک گل از روی نقطه پنالتی به ایران زد و توسط زیدان اوت شد . .... حالا تیم در مسیر درستی است اما این که 12 روز بازیکنان در کنار هم نباشند خیلی ...

درخواست مسی از والورده؛ این دو ستاره را بخر | خبر امروز | ورزشی | Pinterest

https://www.pinterest.pt/pin/861524603688371634/ - Translate this page
درخواست مسی از والورده؛ این دو ستاره را بخر. ... ساندرو می‌خواهم مانع قهرمانی رئال شوم. ساندرو می‌خواهم مانع ... گرت بیل خوشحالم که همین چند دقیقه را بازی کردم. ابولفضل ... نفت آبادان به دنبال ستاره مورد نظر سرخابی‌ها. نگاهی به .... دو آسیایی دیگر در مسیر حذف از جوانان جهان. واتفورد 0 - 5 ... زیدان قرار نیست بیل برای من تعیین تکلیف کند.

.:: کلوپ هواداران رئال مادرید ::. - خبر

www.realmadridfansclub.blogfa.com/cat-2.aspx
کریس: « امیدوارم رئال آخرین تیمی باشد که در آن بازی می کنم. ... من همیشه به دنبال پیروزی و پیشرفت هستم و می دانم که کار آسانی نیست ولی هیچ چیز در ... در طول سالهایی که در رئال بازی خواهم کرد که امیدوارم آخرین باشگاه من باشد به هر چه که بخواهم خواهم ... امیدهای بازیکنان این تیم برای حفظ روندشان در مسیر رکورد شکنی را زنده نگاه داشت.

امید ابراهیمی خبر تمدید قراردادش را تکذیب کرد | پارس فوتبال ...

parsfootball.com › لیگ برتراستقلال - Translate this page
Apr 21, 2017 - امید ابراهیمی درباره شایعه تمدید قراردادش می گوید: «من فکری برای آینده نکرده ام. تمام تمرکزم ... فعلا می خواهم به بازی های بعدی استقلال فکر کنم. انشالله ... شاه ماهی به دنبال مجاب کردن منصوریان .... 5 لحظه تماشایی از هنرنمایی مسی فوق ستاره بارسلونا در ال کلاسیکو ها ... فیلم ؛ ستاره ی مغضوب زیدان، زننده ی گل دوم رئال!

وب سایت هواداران لیورپول

www.empratoran.blogfa.com/8803.aspx
جام جم آنلاين: فرناندو تورس گفت قصد جدايي از تيم ليورپول را ندارد و به دنبال حضور ... او در این باره می گوید: « در پایان قراردادم در سال 2013، سی و سه سال خواهم بود و من .... این باشگاه است که می توانیم بهترین باشیم و فکر کنم در دو فصل گذشته در مسیر ... Ariensport.com: طبق گفته " زین الدین زیدان "، " کاکا " ستاره برزیلی میلان با ...

ویسی:کی روش برای کمک به تو تا اصفهان می آیم/قراردادهای سپاهان نصف ...

cup.ir/sport/iranianfootball/487/...بازیکنی-در...میلیا/132683 - Translate this page
Jun 17, 2016 - سرمربی سپاهان گفت:ما یک دروازه بان می گیریم که یک میلیارد قیمتش است. ... من در ابتدا گفتم که می خواهم بمانم اما به من گفتند ما به تو کمک می کنیم بروی. ... از روزی که با استقلال خوزستان قهرمان شدم، دنبال کارهای سپاهان بودم و به برزیل رفتم و .... سپاهان تو مسیر درست افتاده بعد از قرمز و آبی اونا مدعی امسال لیگن ...
من در دربي يك گل زدم و فقط مي‌خواهم روي فوتبال تمركز كنم و هيچ تصوري هم از آينده ندارم. ... بدهند ولي من زياد دنبال اين مسائل نيستم و فقط مي‌خواهم فوتبالم را بازي كنم. ... رئال بازی می کند، روز سه شنبه در کنار کریستیانو رونالدو، مسوت اوزیل و کاکا به ...

مربع قهرمانی در لیگ هفدهم

shahrvand-newspaper.ir/1396/03/21/.../13960321-1145-18-15.pdf - Translate this page
Jun 11, 2017 - از ساعت 21:10 امشب به مصاف آرژانتین می رود. .... مصدومیتمتغییرینکردهوباآنمدارامی کنم. تریبون ... اعالم کرد ریــکاردو کاکا با مبلغ ۶5 میلیون یورو به .... دیگر تیم اصفهان هم سال هاست در مسیر قهرمانی ... به دنبال پیگیری جدی فیفا، مهدی تاج و همکارانش در فدراسیون .... شجاعیان: می خواهم صمیمانه رضایتنامه ام را بگیرم.

۳۲۰۰ - تالار گفتمان | همه پیام‌ها

www.fcabianari.ir/index/.../viewpost.php?start...0... - Translate this page
موراتا: فقط می خواهم برای رئال مادرید بازی کنم؛ خاطرات خوبی از مورینیو دارم ... این ملی پوش تیم ملی زیر 21 سال اسپانیا، روز چهارشنبه در مسیر انتقال به سویا قرار داشت، اما او ... کارلو آنچلوتی: "او به ما گفته است که به دنبال توپ باشیم و آن را حفظ کنیم، .... ایکر با رونالدو، لوپز، کاکا، هیگواین، بنزما، په‌په و خرید‌های جدید باشگاه از جمله ...

ARSENAL 910

www.arsenal910.blogfa.com/?p=2 - Translate this page
"صادقانه فکر می کنم این موضوع به انتقال گرت بیل ارتباط داشت. نمی دانم .... همه عاشق او هستند و شما می توانید کمی از توانائی های فیگو و زیدان را در او ببینید." ... از نظر من بعد از رونالدو، او بهترین بازیکن رئال مادرید بود. ... من بازیکنی هستم که به آن اطمینان نیاز دارم و دیدم که در آرسنال به آن خواهم رسید و به همین دلیل به آنها ملحق شدم.

Photos & Videos tagged with #دنی_کارواخال on Instagram - Pintaram

https://www.pintaram.com/t/دنی_کارواخال
ادامه پست قبلی ❎ توصیه به مایورال:” مسیر من و او شباهت هایی داشته است. ... خوش شانس بودم که همه جام های ممکن را در رئال بردم و می خواهم جامهای بیشتری در این تیم ... تغییر مربی باعث شد که اعتماد به نفس بیشتری داشته باشم و با زیدان بهتر کار کنم.” . ... یکی کریستیانو رونالدو که بازی داده شد و دیگری #دنی_کارواخال که در ترکیب ...

رییس لالیگا هم از بازیکنان بارسلونا انتقاد کرد - سیسیل

30sil.ir/رییس+لالیگا+هم+از+بازیکنان+بارسلونا+انتقاد+کرد
زیدان درباره نبود بارسلونا در لالیگا اظهار... کرد: لالیگا بدون بارسلونا را نمی‌توانم تصور کنم. به عنوان یک دوست دار فوتبال می‌خواهم همیشه بارسلونا در لالیگا حضور. ... کریستیانو رونالدو به دنبال رسیدن به پنجمین توپ طلای خود است و از طرف دیگر هم بوفون سودای نخستین توپ طلا و قهرمانی در لیگ .... اموزش نصب مسیر اذر اسپیس ...
رونالدو: می خواهم در رئال از فوتبال خداحافظی کنم ... کریس رونالدو، ستاره رئال مادرید، اعلام کرد می خواهد در سانتیاگو برنابئو به دوران ..... پنج شنبه 7 / 2 / 1391برچسب:حذف,ال‌كلاسيكو,سر,راه,فوتبال,یاد,رفت,فوتبال,دیگر,دنبال,بایرن ..... زیدان: بهترین اتفاق برای رئال این است که مورینیو بماند ... مسی در مسیر ثبت رکوردهای جدیدی است.

ده ها خانواده از طریق گذرگاه های امن از شهر حلب خارج شدند زیدان: بعید اس

www.dailyafghanistan.com/assets/epaper/2927-31-07.../p3.pdf - Translate this page
Jul 31, 2016 - می شــود که کریستیانو رونالدو به دلیل قهرمانی در یورو. 2016 و لیگ قهرمانان اروپا ... زیدان درباره وضعیــت مهاجم تیمش گفت: رونالدو قطعا ... خوشحال خواهم شد اگر ... یونایتــد گفت: با او در دورتموند کار کردم و شــناخت. خوبی از او داشتم. در این فرصت نقل و انتقاالت به دنبال .... که می خواهند از طریق این مســیرهای امن از شهر.
شهباززاده حالا در بازگشت به استقلال به دنبال بازگشتی رویایی است و امیدوار است در بازی امشب بتواند اولین گل خود را به ثمر برساند. ... را بدهد که به دیگران کمک کند بدنشان را بپذیرند و در مسیر سلامتی گام بردارند. ... من می‌خواهم ثابت کنم که می‌توانم این کار را انجام دهم حتی اگر. ... شکست بارسا و رکوردهای جدید برای رونالدو و زیدان.

ادعا دون بالون؛ زیدان به دنبال انگولو کانته | رویداد ۲۴

rooydad24.com/.../ادعا_دون_بالون_زیدان_به_دنبال_انگولو_کانته
Aug 8, 2017 - نشریه اسپانیایی دون بالون ادعا کرد که زین الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید، به دنبال به خدمت گرفتن انگولو کانته، هافبک چلسی است.

تونی کروس - فقط پرسپولیس و رئال مادرید

perspolismadrid.persianblog.ir/tag/تونی_کروس
می خواهم از پرز و باشگاه به خاطر اعتمادی که به من کردند تشکر کنم . ... امروز اولین جام را بردیم و هفته آینده به دنبال جامی دیگر هستیم . ... به نقل از فارس، تمامی ستارگان رئال از جمله رونالدو، بیل، کروس، رودریگز، بن‌زما و دی‌ماریا به همراه تیم حضور دارند و آماده بازی در فینال سوپر جام اروپا خواهند .... گرت بیل در مسیر زیدان در بازیهای اروپائی.
Mar 18, 2013 - چند تا از دوستان خواسته بودن این رو براتون آماده کنیم و من چند ساعت نشستم تا ... این یکی از حرکت های رونالدو هست که خود این بازیکن به خوبی این حرکت رو قادر به انجام هست. ..... معذرت می خوام،فشردنR3وL3 به سمت داخل که چیزی نمی کنه. ..... ممنون بر شما از وقتی ساکر 13 یازی می کنم دنبال تمارض بودم ممنون از شما.

از بازیکنان قابل ذکری که در هر دو تیم بازی کردند می توان به رونالدو، ویری، ..... بار دیگر از کریستیانو رونالدو در مسیر کسب توپ طلای سال 2012 حمایت کرده است. ... من در مورد بازی ها و تیم های ملی صحبت نمی کنم و نمی خواهم وارد این فاز بشوم؛ حتی ... و در نهایت درمورد کنار رفتن زیدان از نیمکت مربیگری تیم پایه ای رئال گفت:« ما او را ..




می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 105

تاریخ انتشار: سه شنبه 18 مهر 1396 ساعت: 14:12
نظر

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:










دوستان و همکاران

با مرجع گرافیک دوست شوید !

محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما
تمامی حقوق سایت و قالب برای((جواب)) محفوظ می‌باشد و هرگونه سؤاستفاده و کپی برداری پیگرد قانونی دارد | کپی رایت ۲۰۱۳
سوال سوال